PS4 Help me pls😣

Victor ecorun

Terrarian
When I join my friends multiplayer world, it loads but then says “A Network Error Has Occurred” and I press “Ok” and nothing happens. When they try to join me the same thing happens. I also see in PlayStation communities people playing together, so there must be a way to fix this problem right? If you know a way to fix it or have an idea please reply
Thanks
 
When I join my friends multiplayer world, it loads but then says “A Network Error Has Occurred” and I press “Ok” and nothing happens. When they try to join me the same thing happens. I also see in PlayStation communities people playing together, so there must be a way to fix this problem right? If you know a way to fix it or have an idea please reply
Thanks
You both have PlayStation plus right?
 
[CITAÇÃO = "Greybrynn, post: 2050306, membro: 174726"]
Hmmmm, eu não sei então, vocês dois estão conectados à Internet ou o que quer
[/CITAR]
sim e agora está mostrando "redefinindo os objetos do jogo 100%" e informa que ocorreu um erro de rede
 
[CITAÇÃO = "Greybrynn, post: 2050306, membro: 174726"]
Hmmmm, eu não sei então, vocês dois estão conectados à Internet ou o que quer
[/CITAR]
sim e agora está mostrando "redefinindo os objetos do jogo 100%" e informa que ocorreu um erro de rede
Hmmm well I don’t know then, maybe something happened like a world got corrupted or something
 
[QUOTE = "Greybrynn, post: 2050361, membro: 174726"]
Hmmm bem, eu não sei então, talvez algo tenha acontecido como se um mundo fosse corrompido ou algo
[/CITAR]
o ruim e isso e nos mapas de todos os meus amigos, mesmo quando eles mudam de conta, a mesma coisa acontece :(
 
Back
Top Bottom