• Journey's End on PC - Find info here and here. Please report bugs and issues for PC 1.4 and 1.4.1 to Re-Logic here.
  • Journey's End on Mobile - Find info here. Report bugs for Mobile 1.4 to DR Studios at this link and give as much detail as possible.
  • 1.4 will bring many changes to the PC version. We strongly advise making plans to back up your worlds and players prior to updating your game. More details here.
  • Console and Switch - The latest news can be found here. To report a bug, please use this link.

tModLoader OpswordsII

What would you like me to add in the mod?

  • Trower Weapons

    Votes: 0 0.0%
  • Summoner Weapons

    Votes: 0 0.0%
  • Accesories

    Votes: 0 0.0%
  • Tiles

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    7

sangar

Terrarian
Opswords





This mod adds a variety of weapons and enemies, to expand the vanilla experience

Opswords is a mod to be complementary to the base game, but it is also compatible in a mod packs :happy:






Discord: Join the Opswords Discord Server! :dryadwink:





What does this Mod add?

- 1 Mount
- 8 New Materials
- 35 P
otions
-4 New Tools

- 1 New Ammos
- 19 Endless Ammos
- 2 Armor sets
- 34 New Weapons
- 3
Vanity Tiles
-12 Accesories
- 3 New NPCs :gslime:



Current Items


Tier I - Reinforced Iron
CapturaHR.PNG

Can be obtained before any boss.

They are crafted with pieces of armor that are dropped by the zombie tank and slime tank.



Tier II - Nigtht

CapturaNO.PNG


Prehardmode armor that can be crafted after skeletron.
It is crafted with night ingots.


Melee Weapons
PlantelMe.png

Ranger Weapons

PlantelRa.png

Magic Weapons


PlantelMa.png

Trower Weapons

PlantelTr.png


Tools

PlantelTool.png

Accessories


PlantelAc.png

NPCs

Armoredzombie.png
ArmoredSlime.png
Fastzombie.png
MinerSoul.png

Bosses
Desert Aniquilator
Desert_Aniquilator.png


Frozen Assaulter



Frozen.png








What languages is it in?



;) This mod is in the following languages



- English 🇱🇷



- Spanish 🇪🇦



- Cinese 🇨🇳



- Russian 🇷🇺



- French 🇫🇷



$-_-(The translation is not complete and could contain errors) $-_-



`;) If you find a bug, it would be a great help if you report it. `;)




Developer: Sangar
Artist : TTIM








<3 Thanks for 14k downloads
 
Last edited:

sangar

Terrarian
目前,这只是一个支持模块,
但是准时
我希望这是一个更大的mod
(我正在使用Google翻译)
 

sangar

Terrarian
si te gusta, escribe algún comentario aquí y pondré tu nombre en algún lugar del mod.
Por ser el primero en comentar
 

perrogalan

Terrarian
Hola, lo estoy probando, y no sé si es un bug de tu mod o simplemente es mi modpack pero a la hora de jugar en la luna sangrienta o en la noche simplemente el spawnrate de los zombies debiles y fuertes es muy alto, eso me parece porque solo aparecen esos, y de vez en cuando alguno otro, si puedes baja el spawnrate(o como se llame) también teniendo en cuenta que sólo son 3 npc's los que añade, después me encanta el mod, me gusta mucho pero he notado que los sprites de los zombies debiles y fuerte son similares a los party zombie del Universe of Bows. Sigue así bro :D
 

perrogalan

Terrarian
Wow, enserio, justamente te acabo de escribir también en el post en inglés xD, me sentiría especial si me metes como una curiosidad jaja
 

Banmei

Terrarian
sei can u giv sum pixturs as an xampel?

Sorry, I had to jump on the bandwagon and reply with the English language.
 

sangar

Terrarian
Hola, lo estoy probando, y no sé si es un bug de tu mod o simplemente es mi modpack pero a la hora de jugar en la luna sangrienta o en la noche simplemente el spawnrate de los zombies debiles y fuertes es muy alto, eso me parece porque solo aparecen esos, y de vez en cuando alguno otro, si puedes baja el spawnrate(o como se llame) también teniendo en cuenta que sólo son 3 npc's los que añade, después me encanta el mod, me gusta mucho pero he notado que los sprites de los zombies debiles y fuerte son similares a los party zombie del Universe of Bows. Sigue así bro :D


Me alegra que te guste, el mod solo tiene 3 Npcs de momento, pero habrá mas.
Además estoy intentando arreglar el spawn de enemigos (tal vez para la próxima actualización)
 
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