Failed to resolve Terraria.GameInput.InputMode
bei Mono.Cecil.Mixin.CheckedResolve(TypeReference self)
bei Mono.Cecil.MetadataBuilder.GetConstantType(TypeReference constant_type, Object constant)
bei Mono.Cecil.MetadataBuilder.AddConstant(IConstantProvider owner, TypeReference type)
bei Mono.Cecil.MetadataBuilder.AddParameter(UInt16 sequence, ParameterDefinition parameter, ParamTable table)
bei Mono.Cecil.MetadataBuilder.AddParameters(MethodDefinition method)
bei Mono.Cecil.MetadataBuilder.AddMethod(MethodDefinition method)
bei Mono.Cecil.MetadataBuilder.AddMethods(TypeDefinition type)
bei Mono.Cecil.MetadataBuilder.AddType(TypeDefinition type)
bei Mono.Cecil.MetadataBuilder.AddTypeDefs()
bei Mono.Cecil.MetadataBuilder.BuildTypes()
bei Mono.Cecil.MetadataBuilder.BuildModule()
bei Mono.Cecil.ModuleWriter.<>c.<BuildMetadata>b__1_0(MetadataBuilder builder, MetadataReader _)
bei Mono.Cecil.ModuleDefinition.Read[TItem,TRet](TItem item, Func`3 read)
bei Mono.Cecil.ModuleWriter.BuildMetadata(ModuleDefinition module, MetadataBuilder metadata)
bei Mono.Cecil.ModuleWriter.WriteModuleTo(ModuleDefinition module, Stream stream, WriterParameters parameters)
bei Mono.Cecil.ModuleDefinition.Write(Stream stream, WriterParameters parameters)
bei Terraria.ModLoader.AssemblyManager.LoadedMod.EncapsulateReferences(Byte[] code)
bei Terraria.ModLoader.AssemblyManager.LoadedMod.LoadAssemblies()
bei Terraria.ModLoader.AssemblyManager.InstantiateMods(List`1 modsToLoad)
I am not sure what this means exactly, but isn't this some controls error?
I have tModLoader 0.10.1.1 and Windows 10 which has a newer version than .NET Framework 4.6 automatically installed.